76 74 51 000
Facebook YouTube
Fitness Piekary
MENU
Fitness Piekary

zajęcia fitness

ABT

To skrót od angielskich słów: Abdominal, Buttocks, Thighs, oznaczających : Brzuch, Pośladki, Uda. To forma aerobiku skierowana do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Trening ten wykonywany jest do rytmicznej muzyki, a rozpoczyna się 10-15 minutową rozgrzewką. Po niej następuje szereg ćwiczeń skupiających się na dolnych partiach ciała. Regularne uczęszczanie na zajęcia ABT poprawia kondycję fizyczną, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, pomaga także rozprawić się z cellulitem.

 

ATAK POŚLADKI, ATAK BRZUCH

Jak sama nazwa wskazuje w czasie tych zajęć przeprowadzamy zmasowany atak na tłuszczyk znajdujący się odpowiednio w okolicach pośladków i brzucha. Prawdziwie intensywne ćwiczenia, skupiające się na określonych partiach mięśniowych zakwasy murowane! Aby nieco załagodzić skutki ataku, końcówkę zajęć przeznaczamy na stretching, czyli dokładne rozciągnięcie wszystkich mięśni.

 

FATBURNING

Inaczej po prostu spalanie tłuszczu. Jest to zestaw prostych, ale umiarkowanie intensywnych ćwiczeń, które pomogą spalić zbędną tkankę tłuszczową, a przy okazji dadzą trochę rozrywki. Ćwiczenia te oparte są o nieskomplikowane układy choreograficzne, stąd też bardzo często do tego typu ćwiczeń odchudzających sięgają największe leniuchy, bo w końcu taniec to zabawa. Aby schudnąć, trzeba wydatkować więcej energii, niż przyswoić kalorii. Stosując ćwiczenia odchudzające typu Fatburning możesz zgubić nawet 1 kg tygodniowo, co daje jakieś 8000 kalorii mniej. Szczególnie polecany osób, które chcą szybko wskoczyć w mniejszy rozmiar.

 

INTERVAL

Intensywne zajęcia, zawierające elementy Tabaty, na których spalamy tkankę tłuszczową, poprawiamy kondycję oraz wzmacniamy mięśnie. Po krótkiej rozgrzewce przechodzimy do części intensywnej, w której maksymalnie podnosimy tętno serca. Utrzymujemy je kilka minut, następnie przechodzimy do ćwiczeń wzmacniających, a tętno spada. Wzmacniamy kolejno: ręce, plecy, nogi i brzuch. Takie przeplatanie dwóch różnych prędkości powoduje, że proces spalania utrzymany jest przez cały czas trwania zajęć. Zajęcia interwałowe poleca się osobom, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych, a zależy im na energicznych ćwiczeniach, dzięki którym intensywnie spala się tkankę tłuszczową. Interwał to jedna z najlepszych metod zrzucenia zbędnych kilogramów.

 

JOGA

Wielu kojarzy się z wymyślnymi figurami, będącymi skomplikowaną plątaniną rąk i nóg. W rzeczywistości jest to system specjalnych ćwiczeń, nazywanych asanami oraz odpowiedniego oddechu. Połączenie tych dwóch elementów pozwala oczyścić nasze wnętrze, uwolnić się od stresów i gromadzonych napięć. Zwiększenie gibkości, elastyczności oraz rozciągnięcie i wzmocnienie mięśni to dodatkowa korzyść. Joga to nie tylko doskonały trening naszego ciała ale też chwila wyciszenia w życiowym pędzie.

 

PILATES & ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej oraz wielu technik terapeutycznych. Jeśli masz siedzący tryb pracy, odczuwasz bóle w okolicach odcinka lędźwiowego, wstajesz z łóżka z bólem pleców? te zajęcia są dla Ciebie! Minimalizują one skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.

 

STRETCHING

Jeśli czujesz się spięty, odczuwasz zmniejszoną ruchomość czy sztywność w stawach, te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Rozciąganie całego ciała, rozluźnienie i uelastycznianie wszystkich mięśni, zwiększenie ruchomości w naszych stawach to główne walory tych zajęć. Przyjdź, rozluźnij się i zlikwiduj efekty stresu każdego dnia. Kojące dźwięki spokojnej muzyki i cierpliwość prowadzącego instruktora, który dokładnie wytłumaczy każde ćwiczenie, sprawią, że znakomicie zrelaksujesz swe ciało i umysł. Zajęcia absolutnie dla wszystkich jako uzupełnienie codziennej aktywności.

 

SZTANGI

Oryginalny program ćwiczeń z wykorzystaniem sztangi, który wzmocni i ukształtuje Twoje mięśnie. Piękna, wysportowana sylwetka to efekt treningów polegających to na wykonywaniu ćwiczeń z wykorzystaniem umiarkowanych ciężarów, przy dużej liczbie powtórzeń. Dzięki temu spalasz tłuszcz, Twoje mięśnie stają się silniejsze, a kondycja coraz lepsza. Sztangi to najlepszy i najszybszy sposób na osiągnięcie doskonałej sylwetki. Przysiady, podrzuty, wyciskanie będą wyzwaniem dla głównych partii mięśni.

 

 

TRAMPOLINY

Ćwiczenia na trampolinach. Każdy uczestnik zajęć ćwiczy na trampolinie, wbrew prawu grawitacji, a w zgodzie z prawem świetnej zabawy! To trening typu fatburning, czyli intensywnie redukujący tkankę tłuszczową – podczas jednych zajęć możemy spalić nawet do 600 kalorii. Program Power Jump jest tak opracowany, by modelować wszystkie newralgiczne punkty ciała, wzmacniając biodra, uda, brzuch i pośladki a przy tym nie obciążając stawów.

 

 

TRX

TRX to trening z masą własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów podwieszonych do sufitu. Opiera się o zestaw ćwiczeń funkcjonalnych, których celem jest poprawa sprawności osoby ćwiczącej. Regularne sesje treningowe zwiększają siłę, koordynację i gibkość. TRX to doskonałe uzupełnienie klasycznego treningu siłowego i okazja do sprawdzenia poziomu własnej sprawności fizycznej.

 

ZUMBA FITNESS

To inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stworzą niepowtarzalną atmosferę i sprawią, że będziesz się świetnie bawić od pierwszych zajęć. Rytmy takie jak marengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha porwą Cię do zabawy. Zumba to przede wszystkim dobra zabawa. Nie będziesz czuć się jak na klasycznej lekcji aerobiku, a rezultaty tych zajęć Cię zaskoczą. Spalisz mnóstwo kalorii, Twoje ciało ładnie się wyrzeźbi i ujędrni, a to wszystko bez nudnego leżenia na macie i robienia brzuszków. Zajęcia są odpowiednie dla wszystkich niezależnie od poziomu tanecznego, wieku czy płci.